ESP (Shaklee) minuman protien berkhasiat untuk si Ibu #ShakleeEffect #14




Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Adakah anda sedang mengandung, sering berasa letih, tak bermaya, tak bertenaga, kulit wajah kusam & tak berseri?


ESP antara pilihan ibu2 mengandung. Ramai ibu2 berpuas hati selepas menggunakan ESP secara konsisten.

~ ESP membekalkan tenaga yang berpanjangan kerana ibu yang sedang mengandung mudah dan cepat berasa letih. 
~ ESP memastikan kesihatan ibu mengandung pada tahap terbaik kerana ESP membantu meningkatkan sistem imun ibu. Gandingan ESP bersama vitamin C akan menguatkan lagi pertahanan badan.
~ ESP membantu tumbesaran fetus. Protien di dalam ESP sangat penting dalam membantu proses perkembangan otot dan otak bayi. Protien ini juga penting untuk memelihara otot ibu mereka yang kurang bersenam akan mudah kehilangan otot.
~ ESP mencantikkan kulit wajah. Protien juga sangat bagus untuk kulit. Protien akan merangsang penghasilan sel-sel kulit baru. Ini menjadikan kulit si ibu lebih gebu, lembut, kurang berminyak, kurang kedutan dan kulit lebih anjal. Bahkan bayi dalam kandungan juga berpotensi mendapat kulit mulus dan gebu!

~ ESP membantu ibu yang alahan atau morning sickness pada awal kehamilan. ESP memberi tenaga dan membuatkan si ibu mudah kenyang. Protien ESP juga lebih mudah dihadam serta mudah diserap ke dalam tubuh.

~ ESP mengawal berat badan secara ideal kerana ESP memberikan rasa kenyang yang lama dan ESP juga meningkatkan metabolisme badan! 
~ ESP mencegah dan mengelak serangan diabetes/kencing manis.. ESP mempunyai indeks glisemik (GI) rendah, iaitu 39. GI rendah akan melambatkan penyerapan glukosa di dalam usus kecil.  
~ ESP juga membantu meningkatkan dan menghasilkan susu ibu yg lebih pekat .. dalam ESP ada 20 asid amino lengkap dan sangat penting kepada ibu juga bayi.. jadi ibu-ibu boleh terus menggunakan ESP sehingga proses menyusukan bayi.

~ ESP juga dikatakan boleh mengurangkan stretch mark lepas bersalin!

Sebab itu dalam setiap Set Kehamilan, Set Menyusu dan Set Berpantang ada ESP. Ibu-ibu sangat disarankan untuk mengambil ESP kerana khaisatnya baik untuk ibu dan bayi!


-
-
-


Apa kata para ibu yang telah menggunakan ESP?

Pn. Eyna
"alhamdulilah kulit bby sy cantik n tiada masalah sgt....sy start ambil esp mse kndungan 5 bln smpai skrg bby nk msuk 4 bulan....kulit mamanye pn lembut...papa yg tegur..x tipu tau....hehehhehe...."


Pn. Arnie
"Kulit baby cantek... My baby boy dah 5 bulan, tapi kulitnya masih tulus mulus mcm newborn... Tak tau laa kalau dah lasak nnt akan berparut pula... Untuk mommy pula, of course beri tenaga, cantikkan kulit & beri sumber protein secukupnya untuk bayi di dalam kandungan..."












Jom dapakan ESP anda hari ini!


Link berkaitan;











Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


FB Page : Ziana Beauty Shoppe



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.




Post a Comment

0 Comments