3 sebab orang nak kurus pilih Omega Guard Shaklee




Bagaimana OMEGA GUARD MEMBANTU KURUSKAN BADAN?

Omega Guard kaya dengan asid lemak Omega 3 termasuk EPA & DHA.Omega 3 yang banyak memberi manfaat kepada kesihatan termasuk menurunkan berat badan.

1. OMEGA 3 meningkatkan paras hormon Leptin, sejenis hormon yang mengawal selera makan. Makin rendah tahap Leptin, makin cepat anda rasa lapar.

2. Leptin juga meningkatkan metabolisme tubuh sekaligus membantu tubuh MEMBAKAR LEMAK LEBIH CEPAT.

3. OMEGA 3 juga merangsang sensitiviti insulin dalam darah. Lebih sensitif sel-sel tubuh kepada insulin, lebih sukar untuk lemak yang dimakan disimpan.



Dalam satu kajian di Australia menunjukkan mereka mereka yang mengambil asid lemak Omega 3 dan bersenam lebih banyak membakar lemak daripada mereka yang hanya bersenam dan tidak mengambil asid lemak omega 3.

Satu lagi kajian di Jepun dan Czech Republic mencadangkan Omega 3 dapat menghalang pembentukan lemak hodoh pada badan dan kajian yang sama juga turut mencadangkan Omega 3 dapat membakar lebih banyak lemak.







Malangnya tubuh kita tak dapat menghasilkan sendiri asid lemak omega 3. Sebaliknya kita perlu mengambil dari sumber makanan seperti ikan salmon, mackerel, trout, tuna, sardin. 






Kita juga boleh mengambil supplemen omega 3 untuk menambah keperluan Omega 3 di dalam tubuh. Nak order supplemen omega 3 terbaik di dunia? 



Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


FB Page : Ziana Beauty Shoppe



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya. 






Post a Comment

1 Comments