Keistimewaan dan Kebaikan NutriFeron Shaklee (Interferon semulajadi)


Apakah interferon? 

Interferon ialah bahan semulajadi yang dihasilkan oleh setiap sel badan dan ia hanya akan aktif apabila sel-sel dijangkiti oleh mikrob, virus, sel kanser dan lain-lain. Ringkasnya, Interferon ini akan membantu melindungi tubuh daripada serangan beribu penceroboh asing yang boleh melemahkan tubuh dan pelbagai penyakit serius.

Apa yang menariknya, interferon ini ditemui oleh Ahli imunologi yang terkenal di dunia, Dr. Yosuhiko Kojima pada tahun 1954 semasa beliau menjalankan penyelidikan di Universiti Tokyo. Hasil ujian dan penyelidikan beliau selama 40 tahun setelah menguji beratus sebatian semulajadi, Dr. Kojima telah berjaya menemui empat campuran unik elemen semulajadi ini yang menunjukkan peningkatan dalam pengeluaran semulajadi interferon tubuh.

Dan hasil penyelidikan beliau selama 40 tahun ini telah berjaya menghasilkan NutriFeron Shaklee, satunya supplemen perlindungan di US yang berjaya menambah penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.




Apakah NutriFeron?

Nutriferon adalah suplemen yang berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh atau immune booster. Ianya merupakan supplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.






Keistimewaan NutriFeron Shaklee 

1. Rumusan Berpaten Yang Eksklusif 

Anda tidak akan menjumpai NutriFeron di mana-mana. Ia hanya terdapat di Shaklee. Rumusan berpaten NutriFeron yang unik adalah eksklusif kepada Shaklee. Sebagai suatu suplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.


2. Campuran interferon yang dipatenkan 

4 elemen tumbuh-tumbuhan penggalak NutriFeron ini mempunyai MACH, 1 campuran interferon daripada ekstrak tumbuhan yng telah dipatenkan formula ekslusif yang mengandungi ekstrak labu, ekstrak safflower, ekstrak benih Asian Plantain dan ekstrak bunga Japanese Honeysuckle.
 

3. Terbukti daripada Empat Kajian Klinikal Pada Manusia 

Campuran fitonutrien yang berkesan dan selamat ini memberi sokongan imun tepat pada peringkat sel. Kajian menunjukkan khasiat kesihatan yang luar biasa dan perlindungan imun yang diperolehi daripada campuran khas empat ekstrak tumbuhan di dalam NutriFeron.


3. Meningkatkan paras interferon secara semulajadi 

Para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat. NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.


Dan menurut kajian terbaru, NutriFeron telah berjaya membuktikan kesan positif terhadap serangan sel-sel semulajadi (NK) – menyokong lebih banyak perkembangan untuk sistem sains imunisasi ini.






Nutriferon terhasil daripada 4 gabungan ekstrak tumbuhan semulajadi yang terbaik :
  • Biji Plantago (Plantage asiatica) mengandungi bahan kimia yang dipanggil polisakarida yang diguna untuk merangsang sel-sel imun.
  • Bunga Safflower (Carthamus tinctorius) mendorong pembangunan makrofaj, sejenis sel darah putih yang akan memusnahkan virus dan kuman.
  • Ekstrak biji labu (Cucurbita moschata) mendorong pengeluaran interferon semulajadi di dalam tubuh. Dan juga penentang radikal bebas (antara penyebab utama kanser).
  • Kuntuman bunga Japanese Honeysuckle (Lonicera japonica) digunakan dalam perubatan Asia. Baik untuk melawan pencerobohan virus dan kuman. 


Dalam paket boleh di bawa ke mana saja



 
Kebaikan NutriFeron Shaklee: 

  • Meningkatkan keseluruhan sistem imun tubuh dalam 3 hari. kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu untuk merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan: T-sel, B-sel, dan macrophage.
  • Melindungi dari influenza. NutriFeron mengimbangi reponses imun alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus, mikrob, yang termasuk demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza.
  • Membantu lawan kanser & tumur otak. NutriFeron, interferon semulajadi yang mengandungi polisakarida aktif yang akan merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dan sel-sel kanser. Jadi ia boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi. 
  • Mengurangkan infersi & sakit kronik pesakit2 hepatatis B & C. Nutriferon berjaya memerangi virus sekaligus mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan, misalnya, kembung, mual, dan lain-lain muntah pesakit Hepatitis B dan C. 
  • Membantu kurangkan ketidakselesaan waktu kemoterap. 
  • Melambatkan proses penuaan. formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat. Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat. 
  • Membantu meningkatkan kesihatan wanita monopous menjadi lebih baik. 
  • Meringankan stress dan kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan, dan gaya hidup aktif. 
  • Mengurangkan simtom2 ketika pra haid & waktu haid. NutriFeron terbukti secara klinikal untuk meningkatkan gejala-gejala yang disebabkan oleh ketidakseimbangan endokrin sistem iaitu menstrual cramps, sakit-sakit belakang, tender breasts, jerawat, keresahan, masalah tidak dapat tidur dan mood swing.





Siapa yang perlukan Nutriferon:

Ia sesuai untuk sesiapa sahaja termasuk, 
  1. Mereka yang kerap demam, selsema
  2. Mereka yang ingin mengekalkan prestasi sistem imun mereka di tahap yang maksimum
  3. Meraka yang tak suka makan vitamin A, C dan E dalam bentuk tablet
  4. Mereka yang berumur, yang mudah terdedah kepada kekurangan imuniti
  5. Mereka yang ada masalah alergi dan eczema
  6. Mereka yang diet mereka tidak optimum
  7. Mereka yang kerap “travel” atau “outstation”
  8. Mereka yang sering tertekan/hidup dalam tekanan
  9. Mereka yang gaya hidupnya tidak/kurang aktif
  10. Mereka yang sering stress dan tertekan (Tetapi produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh sebarang jenis penyakit)



Testimoni Nutriferon Shaklee

Testimoni #1


Testimoni #2


Testimoni #3


Testimoni #4


Testimoni #5


Testimoni #6


Testimoni #7


Testimoni #8


Testimoni #9


Testimoni #10








Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus

Shaklee Independent Distributor - ID 1085116

sms/whatsapp : 013-570 7812



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya. 



Post a Comment

3 Comments