Wednesday, June 24, 2015

Set Slimming Shaklee Paling Laris




Assalamualaikum dan Hi semua ")

Sekarang ni ramai yang telah memilih untuk kurus secara sihat dengan bantuan supplemen / makanan tambahan. Tapi perlu anda ingat suppulemen / makanan tambahan ini HANYA membantu mempercepatkan proses penurunan berat badan ya. Suka cik gee nak ingat yang pengambilan makanan tetap perlu dikawal.


Ada 3 KONSEP MUDAH dalam Set Slimming Shaklee , iaitu bakar - buang - bina. Dan biasanya Cik Gee highly recommend 3 product ni :


BAKAR - OMEGA GUARD
Ia penting untuk bakar semua LEMAK yang tidak perlu dalam badan. Sangat penting ya sebab kita kerap mengambil makanan berlemak tiap hari. OMEGA GUARD juga bantu tingkatkan metabolisme tubuh. High metabolisme, lemak dibakar lebih cepat. Selain tu, ia boleh kawal rasa lapar.


BUANG - HERBLAX
Membantu buang lemak yang dibakar tadi. HERBLAX juga menyingkir toksin dalam badan. Bila badan bersih dari toksin, proses penyerapan nutrient dapat dijalankan dengan lebih lancar. Yang ada sembelit, jarang membuang or susah nak membuang air besar juga digalakkan untuk ambil HERBLAX bagi memudahkan proses pelawasan.

*Herblax ini tak perlu diambil setiap malam. Cukup 2-3 kali seminggu.


BINA - ESP
Sangat penting untuk jaga otot supaya metabolisma tinggi. Bila dah kurus nanti tak ada la badan cepat naik dan otot menggeleber. Terutama yang malas bersenam memang perlu ambil ya.

Info ESP - ESP membantu kawal selera makan dan memberi rasa kenyang lebih lama. Boleh bantu prevent gastrik sekali. Badan pun rasa lebih cergas bertenaga lepas minum ESP. Paling best kalau ada masalah kulit seperti jerawat, berminyak, kesan hitam, parut, ESP sangat membantu. Sebab tu paling ramai customer CIK G suka ESP ni. Oh yaa ibu-ibu pun boleh ambil ESP jugak.


* Paling penting bila mengambil supplemen ni perlu KONSISTEN ambil hari hari ok.. baru dapat kesan TERBAIK. 









Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


FB Page : Ziana Beauty Shoppe



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.




VITA-LEA PERCUMA JIKA MENDAFTAR KEAHLIAN SEPANJANG MEI-OKT 2015




Assalamualaikum dan Hi semua !

Cik Gee teruja nak cerita pasal VITA-LEA PERCUMA dari Shaklee Malaysia ni.. bersempena dengan ULANGTAHUN YANG KE-100 TAHUN MULTIVITAMIN VITA-LEA !


Pemberian VITA-LEA PERCUMA ini sebenarnya bermula dari bulan lepas lagi , MEI hingga ke OKTOBER. Jadi bagi anda yang berminat untuk berdaftar keahlian Shaklee , anda akan dapat sebotol VITA-LEA PERCUMA . waaa best tak best ?? percuma siapa yang tak suka kan kan .. tak percaya ? jom tengok .. bijak bijak semua customer cik gee ni ")






Bagaimana cara untuk mendapatkan VITA-LEA PERCUMA ?

Ada 2 cara iaitu :
  • Daftar keahlian seumur hidup sebanyak RM79.50 dan membuat belian mana mana produk Shaklee. contoh anda buat belian produk terendah Shaklee yang bernilai RM29.15.

           ATAU



Anda boleh memilih mana mana cara untuk mendapatkan VITALEA PERCUMA .

Berminat ? Jom sertai kami sekarang ! Jangan lepaskan peluang untuk dapatkan VITALEA PERCUMA ya .





INGIN JANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE ??

Yuran kehalian hanya RM79.50 untuk seumur hidup atau mendaftar dengan KEAHLIAN PERCUMA dengan belian 200UV keatas / RM700 .







Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


FB Page : Ziana Beauty Shoppe



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.



Thursday, June 18, 2015

Kelebihan dan Kebaikan Vitamin E Complex Shaklee



 
Di samping untuk mencantikkan kulit dari luar, penjagaan dalaman juga sangat penting kerana ia membantu merawat masalah kulit dari dalam terlebih dahulu. Cara paling mudah adalah dengan mengamalkan pemakanan yang berkhasiat untuk memastikan kulit sihat.


Sama seperti vitamin C, Vitamin E juga terkenal untuk kecantikan. Vitamin E sesuai untuk mereka yang ada masalah parut, bekas jerawat, kulit kering, kulit berjerawat dan berjeragat. 


Vitamin E adalah sejenis vitamin larut lemak dan vitamin antioksidan yang sangat berkuasa yang tidak dapat dihasilkan tubuh. Ia boleh menghalang penuaan sebelum usia. Sudah tentu ramai yang ingin awet muda sentiasa kan?


Sumber makanan Vitamin E:


Minyak sayuran, sayuran berdaun hijau gelap, kacang, biji-bijian , dan semua bijirin. Beras perang, makanan daripada jagung, telur, rumpai laut, hati yang dikeringkan, susu, oat, daging organ , kacang soya, ubi kentang, selada air, dan gandum .


Garis panduan memilih supplemen vitamin E yang terbaik (hasil tulisan Dr Bruce Miller) :

- Paling penting pastikan Vitamin E dari sumber semulajadi ( lihat pada label, ada huruf d kecil (d-alfa-tocoferol). Jika ada huruf ‘l’ atau ‘dl’ menunjukkan ia daripada sumber kimia atau tiruan)

- Cari perkataan mixed tocopherol dalam label

- Pilih vitamin E yang ada sekali selenium


Kenapa sumber semulajadi?

Ini kerana ia lebih baik dan lebih mudah diserap badan berbanding sumber tiruan atau kimia (tidak dapat diserap tubuh sepenuhnya dan ini boleh menyebabkan toksik sekaligus mewujudkan sel-sel abnormal dalam tubuh badan).


Vitamin E Complex Shaklee pilihan terbaik kerana ia menepati garis panduan di atas

- Sumber semulajadi yang terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate and d-alpha tocopheryl acetate.
- Mengandungi 10 mg Selenium
- Lengkap sekali dengan Grape seed extract !




Kelebihan Grape Seed Extract 

Mengikut kajian saintifik grape seed extract terbukti amat berkesan untuk membantu mengatasi masalah KANSER serta amat baik untuk awet muda dan memelihara kecantikan badan jika mengamalkn secara konsisten. 

Kelebihan lain :

✔Menguatkan system imun badan
✔Menurunkan paras kolestrol
✔Menghalang pembentukan darah beku
✔Melegakan masalah berpunca daripada urat timbul serta
✔Merencat pembengkakan dan keradangan. 
✔ Melambatkan penuaan
✔ Grape seed extract mengandungi pelbagai khasiat kesihatan iaitu protien, lipid, karbohidrat dan polifenol

Grape seed extract ini juga mengandungi OPC (Oligomeric Proanthi Cyanidin-sejenis fitonutien tulen) yang membantu kulit lebih elastik seterusnya membuatkan seseorang nampak muda secara semulajadi. OPC berfungsi memusnahkan ‘radika bebas’ yang boleh memusnahkan badan manusia. OPC amat kaya dengan protein terutamanya kalogen serta lebih kuat dari Vitamin E (50 kali ganda) dan C (20 kali ganda) menjadikannya sebagai makanan yang paling baik terhadap pembentukan sel dan tisu.

OPC juga bertindak MEMBANTU MENGATASI MASALAH KANSER bagi mereka yang sedang mengalami masalah penyakit kanser atau bertindak sebagai benteng daripada serangan penyakit yang ditakuti itu.


Kelebihan grape seed extract juga turut termuat di dalam At-Tibb An Nabawi (Perubatan Nabi), yang menyatakan bahawa anggur adalah sebaik-baik buah dan yang paling banyak manfaatnya. Ianya berfungsi sebagai buah, minuman dan juga ubat. Tidak hairanlah jika di dalam Al-Quran disebut sebanyak 11 tempat mengenai buah anggur. Alhamdulillah ")






Vitamin E Complex Shaklee
  • Terkenal sebagai vitamin cantik. Vitamin E bagus untuk mereka yang inginkan kulit lebih cantik, lebih licin, dan awet muda sentiasa.
  • Bersifat anti-penuaan, ia dapat mengurangkan garisan halus, tanda penuaan pada wajah
  • Membantu memudarkan/mengurangkan parut dan masalah jerawat
  • Memperbaiki peredaran darah lalu menjadikan wajah berseri dan tak kusam, secara tak langsung, kulit bersih dari jerawat dan jeragat
  • Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.
  • Membantu dalam mendapatkan rambut yang cantik, sihat dan lebat.
  • Mengawal pengeluaran sebum minyak pada wajah ( bagus untuk kulit berminyak)





Lagi kelebihan lain Vitamin E untuk kesihatan :

  • Bertindak meneutralkan radikal bebas
  • Bagus untuk jantung sebab Vitamin E ni mengembangkan pembuluh darah dan menghalang pembentukan darah beku dari berlaku
  • Mengurangkan tekanan darah
  • Memperbaiki tisu
  • Mengurangkan stretch mark hodoh di perut
  • Mengurangkan parut luka di kulit
  • Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan
  • Melindungi paru paru dari pencemaran udara
  • Membantu dalam pencegahan penyakit katarak
  • Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk)
  • Merendahkan kadar kolesterol
  • Membantu mencegah pertumbuhan abnormal sel terutama kanser
  • Membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual (PMS)
  • Meningkatkan prestasi atlit dengan mengendurkan otot kaki dari kekejangan
  • Mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan menguatkan dinding kapilari
  • Untuk ibu menyusukan bayi : mengurangkan bengkak susu jika diambil secara berterusan, puting yang luka akibat menyusu jugak akan recover dengan cepat.


Vitamin E juga digelar Vitamin CINTA kerana ia memberi khasiat untuk meningkatkan kelakian dan menyuburkan organ reproduksi lelaki dan wanita.

- Meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki
- Membantu dalam perhubungan suami isteri
- Mengatasi masalah kedinginan dalam perhubungan suami isteri di kalangan ibu menyusu
- Sebanyak 50% Selenium di dalam badan lelaki berada di dalam testikel & duktus seminal. Selain itu, lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani. Maka, suplemen selenium yang cukup sangat membantu hubungan seksual bagi lelaki.


Kekurangan vitamin E boleh menyebabkan: 

Mudah radang, penuaan kulit sebelum masa, timbul bintik-bintik pada kulit muka (freckles), rambut gugur, anemia, sunburn, risiko kanser dan leukimia, saluran darah merah menjadi keras, pengurangan kolagen, penyakit kulit etc..




Manariknya Vitamin E Shaklee juga boleh dibuat masker!

Cara buat masker :
Sapu sebiji vitamin E sebelum tidur. Caranya, kapsul vitamin E dicucuk dengan jarum dan picit perlahan-lahan sampai keluar minyak vitamin E dan sapu ke seluruh muka nipis2 (ada lebihan boleh disimpan untuk hari lain).


** Sebotol Vitamin E Complex Shaklee untuk 4 bulan.

Dengan pengambilan yang betul dan konsisten, insyaallah anda akan melihat perubahan dalam bulan yang pertama !



TESTTIMONI VITAMIN E SHAKLEE ..






















Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


FB Page : Ziana Beauty Shoppe



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.