3 sebab vitamin C Sustained Release selalu sold out | Testimoni Vitamin C


Assalamualaikum & hi ^_^

Dalam banyak banyak supplement Shaklee, Vitamin C Sustained Release antara yang cepat sold out. Vitamin C Sustained Release ni juga antara supplement paling cik gee suka dan tak boleh skip ambil setiap hari.

Jom .. cik gee nak bagitahu 3 sebab utama vitamin C Sustained Release selalu sold out:


Jerawat cepat kecut 

Ini yang paling best. Vitamin C memang terbaik untuk masalah jerawat. Ada jerawat 1-2 biji naik kat muka? Jangan risau. Makan 1-2 biji vitamin C dan terus sapu masker vitamin C di tempat jerawat, in sha Allah dalam 1-3 hari jerawat cepat kecut dan hilang tanpa meninggalkan parut.
Cik gee sendiri biasa sapu masker vitamin C bila jerawat naik dan memang berkesan jerawat cepat kecut.


Kulit makin cerah 

Ya ,, dengan mengambil vitamin C 500mg setiap hari anda akan nampak kulit lebih cerah dan lebih lembut. Sebab vitamin C akan meningkatkan paras Gluthathione dalam darah. Glutathione ini yang akan menyeimbangkan pigmen cerah dan gelap. Jadi kalau nak sangat kulit cerah jangan tinggalkan Vitamin C ya!


Bersin cepat hilang 

Ada yang selalu kena bersin tiap pagi? Cik gee pun selalu kena dulu.
Cara mudah nak kurangkan bersin dan nak cegah bersin ini makan vitamin C setiap pagi dan sebelum tidur. Vitamin C membantu meningkatkan sistem imun badan. Kalau yang selalu kena demam dan selsema elok sangat makan vitamin C setiap hari.


-
-
-


Jom tengok testimoni dari pengguna Vitamin C Shaklee 



















Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya. 



Post a Comment

2 Comments