5 sebab anda perlu daftar jadi ahli Shaklee

Assalamualaikum dan Hi ^_^

Sejak join Shaklee untuk berbisness ini kan cik gee selalu dapat soalan ‘sebab apa perlu daftar jadi ahli?’.


Jom .. cik gee nak berkongsi 5 sebab anda pelu daftar jadi ahli Shaklee.
1-Mempunyai keahlian atau ID Shaklee sendiri (keahlian ini untuk seumur hidup)

2-Dapat membeli mana mana produk Shaklee pada HARGA AHLI. Yang ini paling best. Lepas daftar tak payah nak tanya sana sini untuk dapat harga murah. (paling seronok jika ada promosi bulanan harga produk promo akan lebih murah dari harga ahli tau.. hehe tapi untuk AHLI sahaja ya)

3-Berkongsi ID dengan ahli keluarga dan rakan rakan.

4-Dapat kumpul point dan menikmati BONUS TUNAI. Yang ini berdasarkan belian secara bulanan. Ada point yang ditetapkan untuk mendapat BONUS TUNAI ini. Seronok ni, kumpul kumpul beli dengan ahli keluarga dan kawan tiba tiba dapat kumpul point banyak, terus dapat bonus masuk akaun.. ^_^

5-Menikmati pelbagai tawaran menarik daripada Shaklee. Shaklee malaysia memang best. Contoh bulan Ogos ini Shaklee Malaysia buat best offer less 50% untuk VITAMIN C PLUS dan ESP (khas untuk ahli saja ya). Untung sangat sebab dapat beli pada harga murahh!!


Macam mana? Best tak best? Ada yang berminat?




http://zianaeunos.blogspot.com/2015/06/vita-lea-percuma-jika-mendaftar.html

http://zianaeunos.blogspot.com/p/ahli-shaklee.html




Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


FB Page : Ziana Beauty Shoppe



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya. 




Post a Comment

0 Comments