Thursday, October 22, 2015

Bulan OKTOBER Terakhir Dapat VITA-LEA PERCUMA !!

Assalamualaikum dan Hi :)

Ada yang nak VITALEA PERCUMA? 

Bulan OKTOBER 2015 ni bulan TERAKHIR untuk dapat sebotol Vita-Lea percuma tau. Jika nak cepat2 la bertindak yer .

OK. Macam mana nak dapat VITALE PERCUMA?

Mudah saja. Daftar keahlian dengan yuran RM79.50 sahaja kemudian beli minima 1 produk Shaklee (mana-mana produk shaklee) barulah akan dapat sebotol VITA-LEA percuma. Jangan tak tau multivitamin Vita-lea ni sudah berusia 100 tahun tau !




Satu lagi macam nak dapat VITAMIN E PERCUMA?

Bulan OKTOBER ni juga ada satu lagi PROMOSI hebat dari Shaklee, PROMOSI VITAMIN E BELI 1 PERCUMA 1.

Jadi, bagi yang ingin mendaftar kehalian Shaklee dan buat belian Vitamin E , anda akan dapat 2 vitamin PERCUMA iaitu :

- 1 botol Vitamin E (worth RM149)
- 1 botol Vita-Lea (worth RM88.95)
- dapat jimat  RM234 !! banyak tuu

Banyak penjimatan anda dapat jika mendaftar keahlian pada bulan OKTOBER ini  .. tambah lagi beli Vitamin E berganda jimatnya.

** jika berminat cik gee sarankan anda cepat2 ya sebab Vitamin E ni terhad sementara ada stok lagi di branch .. dah habis nanti jangan menangiss pulakk ^-^







Hubungi Cik Gee untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.


Monday, October 19, 2015

Atasi masalah jerawat dengan vitamin Shaklee


Assalamualaikum dan Hi :)

Jerawat masalah kulit paling biasa berlaku. Dan rawatan untuk jerawat ini bukan hanya menjaga semata-mata seperti penggunaan produk kecantikan sebaliknya penjagaan dalaman sangat-sangat penting. Pengambilan nutrisi penting untuk memberi khsiat kepada kulit. Apabila dalamam kita sihat automatik kulit luaran juga akan sihat. Menurut Dr Haseenah (pakar jerawat) rawatan jerawat mengambil masa 2-3 bulan tetapi paling baik adalah sehingga 2-6 bulan.


Untuk itu, cik gee mencadangkan beberapa vitamin / supplemen Shaklee yang sesuai untuk merawat masalah jerawat anda. semoga dengan pengambilan supplemen ini dapat membantu anda bebas dari masalah jerawat ! boleh hubungi cik gee untuk details & kosultasi penuh k =)





ALFALFA COMPLEX
- agen detox yg bantu membuang toksik dalam badan & usus, membersihkan darah. Usus kotor antara punca jerawat naik.


GLA COMPLEX
- membantu menstabilkan hormon dalam badan. Hormon tak stabil juga sebab jerawat naik.


VITAMIN C
- vitami penting utk mengekalkan kecantikan kulit. Membantu nengatasi masalah jerawat dengan menghasilkan kolagen yg cukup untuk kulit. Jerawat cepat kecut.


ESP
- membekalkan protin yg cukup untuk kulit. Kulit lebih sihat, anjal dan cerah. Memudarkan parut.


B-COMPLEX
- vitamin anti stress. Stress juga menyebabkan jerawat makin banyak & teruk.


GARLIC
- antibiotik semulajadi untuk tubuh yg membantu membunuh bakteria pada kulit yg menyebabkan jerawat. Memakan garlic adalah satu petua kecantikan orang Korea.















'
'
'
'
'

Di sini cik gee kongsikan sedikit tips jerawat untuk anda

- Kurangkan makanan yang berminyak / bergoreng kerana ia penyebab utama jerawat
- Kurangkan stress, hormon stress mengeluarkan lebih banyak sebum yang menghasilkan jerawat termasuk whiteheads / blackheads
- Kurangkan makanan tinggi gula / minuman berkarbonat
- Kurangkan pengambilan kafein kerana boleh menganggu tidur (tidur tak cukup punca jerawat)
- Elakkan process food kerana ia tidak bagus untuk kulit & kesihatan
- Cuci muka 2x sehari (terlalu kerap boleh sebabkan kulit kering)
- Jangan cungkil / pegang jerawat kerana ia boleh meninggalkan parut
- Pastikan membuang setiap hari kerana toksin antara punca jerawat naik
- Kurangkan pegambilan susu segar (kerana ia biasanya disuntuk hormon pada lembu yang boleh memudaratkan jerawat)
- Jangan makan french fries kerana kandungan lemak / kerbohidrat yang tinggi akan memberi kesan buruk kepada pengawalan / pemulihan jerawat
- Elakkan penggunaan air panas / steam pada kulit kerana ia merosakkan lapisan minyak perlindungan semulajadi kulit, menyebabkan kulit kering. sensitif dan kulit kelihatan merah




.
.
.
.


Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812




Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.


Contest: SAYA NAK HADIAH

Photobucket

Thursday, October 8, 2015

Promosi Hebat dari SHAKLEE sepanjang OKTOBER 2015


Assalamualaikum dan apa kabar semua ? 

Alhamdulillah sudah masuk bulan OKTOBER sekarang kan .. masih tak terlambat cik gee nak bagitau beberapa PROMOSI HEBAT sepanjang bulan ini .. YA bulan ini saja tau . Nak tau produk mana yang ada promosi jom tengok kat bawah ni :)
 
 
Promosi setiap bulan dari Shaklee, beli 6 percuma 1:
- GLA Complex
- Omega Guard 
 
* untuk setiap pembelian set promosi Omega Beli 6 Percuma 1 anda bakal mendapat:
- keahlian shaklee secara PERCUMA
- sebotol Vitalea PERCUMA
- pulangan WANG tunai
- bakal menikmati pelbagai kelebihan setelah menjadi 'shaklee member'
 
 

PROMOSI VITAMIN E BELI 1 PERCUMA 1
* tawaran terhad sementara stok masih ada 


PROMOSI VITAMIN E BELI 1 PERCUMA 1 
* tawaran terhad sementara stok masih ada  


 PROMOSI VITAMIN E BELI 1 PERCUMA 1 
* tawaran terhad sementara stok masih ada 


PROMOSI VITAMIN E BELI 1 PERCUMA 1 
* tawaran terhad sementara stok masih ada   


'
'
'

Promosi YES Wellness Pack [ SET KEHAMILAN]



Promosi YES Wellness Pack [ SET BERPANTANG / PENYUSUAN]



Promosi YES Wellness Pack [ SET KURUS SIHAT]
 

Promosi YES Wellness Pack [ HEALTHY YOUNG LIVING]




'
'
'
'
'
 

Jangan lepaskan peluang untuk memiliki setiap produk hebat dari SHAKLEE pada bulan ini ya. 
Jimat habiss !!





Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


FB Page : Ziana Beauty Shoppe



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.


Friday, October 2, 2015

PROMOSI VITAMIN E COMPLEX SHAKLEE BELI 1 PERCUMA 1




Assalamualaikum & hi

Ada berita baik dan hangat cik gee nak share. Bulan ni Shaklee Malaysia baik hati bagi promosi best ni , PROMOSI VITAMIN E BELI 1 PERCUMA 1 . Suka tak suka? Jimat banyak tau rugi tak beli sekarang .. jom jom order sekarang sebelum stok habis sebab Shaklee nak buat habiskan semua stok vitamin E yang ada sekarangg !! whatsapp cik gee cepat2 ya sebelum habis stok satu malaysia :)



Vitamin E salah satu vitamin penting dalam set kecantikan kulit


Bagi yang inginkan kulit cantik VITAMIN E SHAKLEE sesuai untuk anda kerana vitamin E membantu :
- mengurangkan garisan halus, tanda penuaan pada wajah
- memudarkan/mengurangkan parut dan masalah jerawat
- memperbaiki peredaran darah lalu menjadikan wajah berseri dan tak kusam, secara tak langsung, kulit bersih dari jerawat dan jeragat
- melembapkan kulit kering & menggelupas
- mengawal pengeluaran minyak dalam liang kulit
- awet muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas
- rambut yang cantik, sihat dan lebat

Apa yang menariknya Vitamin E Shaklee boleh dijadikan masker. Suka tak suka? Masker vitamin E ni cik gee paling suka pakai. Senang pun senang nak buat. Tak sampai seminit pun. Jika yang ada parut-parut dan kulit kering tu boleh cuba sapu masker vitamin E. Memang terbaik kesan dia nanti.


**Vitamin E Shaklee juga sesuai untuk orang lelaki**


Selain untuk kulit, Vitamin E Shaklee juga bagus untuk kesihatan. Antaranya:
- Bagus untuk jantung sebab Vitamin E ni mengembangkan pembuluh darah dan menghalang pembentukan darah beku dari berlaku
- Mengurangkan tekanan darah
- Memperbaiki tisu
- Mengurangkan stretch mark hodoh di perut
- Mengurangkan parut luka di kulit
- Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan
- Melindungi paru paru dari pencemaran udara
- Membantu dalam pencegahan penyakit katarak
- Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk)
- Merendahkan kadar kolesterol
- Membantu mencegah pertumbuhan abnormal sel terutama kanser
- Membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual (PMS)
- Meningkatkan prestasi atlit dengan mengendurkan otot kaki dari kekejangan
- Mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan menguatkan dinding kapilari 


Sebotol Vitamin E Shaklee untuk 4 bulan. Dengan pengambilan Vitamin E Shaklee yang betul dan konsisten, insyaallah anda akan melihat perubahan dalam bulan yang pertama !


Korang tau tak?

1 kapsul Vitamin E Shaklee membekalkan 400 IU VITAMIN E yang bersamaan dengan
 1kg benis gandung + 500ml minyak safflower + 8kg bayam + 500g badan

-
-
-
-
-


PROMOSI SET KECANTIKAN SHAKLEE








notakaki: PROMOSI VITAMIN E BELI 1 PERCUMA 1 TAWARAN TERHAD 
SEMENTARA STOK MASIH ADA !!

.
.
.
.
.

Testimoni pengguna Vitamin E Shaklee





















 







Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


FB Page : Ziana Beauty Shoppe



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.