Monday, November 30, 2015

PROMOSI HEBAT VITAMIN C SHAKLEE SEPANJANG NOVEMBER 2015 | Testimoni Vitamin C


Promosi Vitamin C sepanjang NOVEMBER 2015 ini sahaja !


Assalamualaikum dan Hi :)

Alhamdulillah sudah bulan NOVEMBER kan .. dan promosi hebat dari Shaklee Malaysia bulan ini ... VITAMIN C SUSTAINED RELEASE SHAKLEE !! bila sebut promosi sudah tentu harga dia lagi jimat dan lagi murah dari biasa !! jom jom grab sekarang .. ramai yang suka dengan promosi bulan ni :) vitamin feveret semua orang termasuk cik gee sendiri .


Sebab apa cik gee suka Vitamin C Shaklee?

Mula-mula beli vitamin C shaklee dulu sebab nak cantik (masa tu femes vitamin C bagus untuk kulit cantik kan) so cik gee beli lah sebotol. Tapi tak sangka, effect paling cepat cik gee dapat masalah bersin & hidung berair cik gee dah makin kurang ! seriuss tak sangka betul. Sampai sekarang ni TAK ADA dah problem bersin pagi & hidung berair. Alhamdulillah cik gee gembira sangat2.. syukur sangat (dulu ingatkan masalah ni biasa2 jer .. tapi sejak join Shaklee ni baru tau tu ada antara tanda resdung) . So jangan biarkan ok jika ada tanda-tanda macam tu .

Dan satu lagi yang best vitamin C shaklee ni buat kulit jadi lembut, jerawat cepat kecut dan hilang. Tak perlu risau lagi nak cari cream / petua2 nak hilangkan jerawat lagi :)


Promosi Vitamin C sepanjang NOVEMBER 2015 ini sahaja !


Keistimewaan Vitamin C Shaklee yang tiada tandingan

Vitamin C Shaklee diformulasi dengan sistem "sustained release" membuatkan ia vitamin C TERBAIK ! Dengan sistem ini menjamin tubuh mendapat bekalan vitamin C secukupnya (tiada pembaziran berlaku) . Kerana vitamin C yang berlebihan di dalam badan akan dibuang melalui urine. jadi sebab itu Shaklee mencipta sistem sustained release supuya tubuh mendapat bekalan vitamin C setiap masa.

Kajian klinikal menunjukkan 2 biji Vitamin C Shaklee yang diambil dalam masa 5 jam mampu bertahan dalam darah selama 24 jam !

Vitamin C Shaklee ini juga mengandungi 120mg Bioflavonoid , bahan penting yang membantu kadar serapan yang optimum vitamin C ke dalam tubuh bagi meningkatkan lagi fungsi vitamin C. Apa lagi kebaikan campuran Bioflavonoid ini dalam vitamin C Shaklee? Ia juga bertujuan membantu mengelak salur darah bocor dan mengelak vitamin C teroksida dan merosakkan sel-sel tubuh.

Yang menarikya Vitamin C Shaklee ini juga diekstrak daripada kanji jagung (sumber semulajadi vitamin C) kerana ia menyerupai molekul yang sama dalam buah sitrus. jadi ini membuatkan vitamin C Shaklee sesuai untuk semua dan tak perlu risau diserang gastrik ! best tak best?

Dan menariknya satu tablet membekalkan 500mg vitamin C iaitu bersamaan 7 biji setengah oren !






-
-
-
-
-

Kebaikan utama Vitamin C kepada kecantikan dan kesihatan 

Pembinaan kolagen - Vitamin C membantu merangsang penghasilan kolagen dalam tubuh secara semulajadi. Koalgen penting untuk mendapat kulit lebih licin, tegang dan cantik serta luka cepat sembuh.

Peningkatan Sistem Imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, pertingkatkan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, juga mengurangkan simptom selsema.

Mencantikkan Kulit - Pengambilan Vitamin C setiap hari akan membantu anda dapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat. 

Memerangi kanser – vitamin C satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dgn berkesan.

Detoksifikasi - Vitamin C berupaya mencantumkan bahan logam berat seperti plumbum, raksa, arsenik dan toksik yang lain sekaligus memelihara buah pinggang dan menyahkan semua bahan tersebut dengan mudah daripada badan. Oleh itu perokok patut mengambil vitamin C kerana ia dapat membantu membersihkan darah dan mengelak kerosakan pada buah pinggang.

Mengurangkan gejala Insomnia- Ia memperbaiki insomnia, stress dan masalah mental seperti keresahan.

Mengekalkan kolestrol sihat - ia mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.

Menjaga salur darah - Vitamin C membantu menjaga saluran darah agar tidak mudah pecah, mencegah pengerasan salur darah, membantu proses metabolisme kolesterol iaitu pembentukan asid hempedu yang penting dalam proses pemecahan lemak. Sebab itu mereka yang menghidap darah tinggi sangat digalakkan mengambil vitamin C untuk mengelak strok dan jantung tersumbat.

Stress - Vitamin C juga penting dalam mengeluarkan hormone antistress dan interferon. Menurut Doktor Bruce Miller, the more you stress the more you need vitamin C. Seperti yang kita tahu stress boleh memusnahkan vitamin C dan kekurangan vitamin C ini boleh melemahkan sistem imun badan dan mudah mendapat penyakit.

Penyakit skurvi - Ia adalah akibat kekurangan vitamin C. Mereka yang ada masalah pendarahan pada badan, gusi mudah berdarah, lebam-lebam, gigi senang tercabut dan luka lambat sembuh serta pendarahan dalam otot dan sendi adalah akibat kekurangan vitamin C. Ini menunjukkan vitamin C sangat penting kepada tubuh badan. Mereka yang sedang sakit disarankan untuk mengambil vitamin C dalam dos yang lebih tinggi dari biasa bagi membantu mempercepatkan proses penyembuhan.


antara makanan yang tinggi vitamin C


Pengambil vitamin C ini bukan memberi kesan terus sebaliknya ia perlu diambil secara konsisten dan berterusan barulah anda dapat merasai kesan dan kebaikannya ! Pilihan cik gee sudah semestinya Vitamin C Plus Sustained Release Shaklee sejak 2 tahun yang lepas .. lagipun vitamin C Shaklee ini 100% semualajadi, berkesan dan selamat untuk diambil dalam jangka panjang .

Dan paling best Vitamin C Shaklee ni boleh dijadikan masker ! ya sangat2 best untuk yang ada jerawat .. cepat kecut dan hilang !.


-
-
-


#Testimoni Vitamin C Shaklee 



































Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812

Instagram: @shakleebygee


Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.