Testimoni Terbaru Vivix Shaklee #1



Vivix superantioksidan yang membantu membaiki sel2 dalam badan . Apabila
  • sel2 sihat
  • organ pun sihat
  • sistem badan menjadi lebih sihat
  • dan badan akan bertambah sihat! 

Nak sihat?

Jom minum Vivix. Hanya 1 sudu teh sehari !!


Vivix sesuai untuk anda yang mempunya masalah kesihatan yang mahal2 seperti
  • Darah tinggi
  • Diabetes
  • Kolesterol
  • Kencing manis
  • Kanser
  • Luka parah
  • Lemah2 badan
  • Gemuk
  • Perokok yang ingin berhenti merokok
  • Wanita yang ingin awet muda, kulit cantik bersih bebas jerawat, jeragat dan parut!


Testimoni Terbaru Vivix Shaklee

Vivix untuk stroke


Vivix bantu betulkan period

2 tahun tak period, setengah botol consume vivix haid terus datang
------------------------------------------------------------------

Ini testimoni sebenar daripada doktor hasifah (doc cip)....
Pesakitny seorang wanita yang menderita masalah cyst & ketidakstabilan hormon..
Dah pernah operation & ambik ubat klinik..tapi masih tak ok...
Doc hasifah hanya syor vivix & alhamdulillah setengah botol vivix trus elok...

kredit: FB Ummu Durrah 


Vivix untuk berhenti merokok!


Vivix untuk Kolesterol 

Vivix untuk pesakit jantung


Vivix untuk Bell Palsy - kelumpuhan tiba2 pada saraf muka

Kisah Faiza:

alhamdullilah

2 oct 2015

Saya bangun sebelah muka da jatuh

Xbole senyum
Mata x bole tutup
Air mata mengalir macam menangis
Sakit
Rasa tegang je

Dr sahkan saya diserang bellpalsy
Bukan STROKE
tapi kelemahan sebelah otot muke

Saya di steroid

Punca UNKNOWN
Tapi maybe sebab saya menyusukan dan baru lepas bersalin

Saya tidak mengambil sebarang steroid lagi selepas tu..

Consume SPECIAL DOSE vivix Dan consume
1Omega guard
2Bcomplex
3️Vitamin E
dgn extreme

Saya juga menjalani fisioterapi

Alhamdullilah selepas 90hari
Saya diberi kesempatan SENYUM kembali

Share la
Saya izinkan
Kalau ade ahli keluarga / sahabat handai yg mengalami berikan support
Ia bukan mudah seperti dijangka

Saya dan sahabat ‪#‎bellpalsy‬ sahaja yg tahu apa yg kami rasa..

Actually its more to self confidence / esteem

Tapi serius is MANIS untuk diingati
Dalam calender kehidupan
Hadiah dari Allah
Harap ia menghapus dosa2...

Sharing dr FB: Faiza Suhada


Vivix untuk kencing manis











Jom order Vivix . Ada PROMOSI sepanjang bulan Feb 2016 ini !!






Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .


Nurzhiana Mohd Yunus

Shaklee Independent Distributor - ID 1085116

SMS/WHATSAPP 013-570 7812

Instagram @shakleebygee



TERIMA KASIH KERANA MEMILIH SHAKLEE 



Post a Comment

0 Comments