Tuesday, July 26, 2016

Kecilkan Pori-pori dengan Toner NutriWhite Shaklee




Assaamualaikum dan selamat hari raya semua :)

Entri kali ini gee nak share pengalaman sendiri menggunakan toner NutriWhite atau nama panjang dia Soothing Radiance Whitening Softener.


KECILKAN PORI-PORI

Gee dah lama cari produk yg boleh kecilkan pori2. Alhamdulillah ... Akhirnya gee berjumpa yg sesuai & betul-betul berkesan pada gee sendiri. Sebab tu gee share entri kalini moga dapat membantu mereka2 yang ada masalah nak kecilkan pori2 atau liang roma tu.

Patut pun ramai suka dengan softener (toner) NutriWhite
Rupanya boleh kecilkan pori2 gee
Gee memang suka sangattt toner NutriWhite ni

Dah la jimat sangat2
Gee beli bulan Jan (awal tahun 2016) haritu sampai sekarang masuk bulan tujuh ni banyak lagi
tak sampai setengah pun lagi tau .. gee agak2 setahun lebih tahan kot

Toner NutriWhite bukan utk pori2 saja
Tapi apa yang gee tengok toner ni juga bagus utk bagi kulit lembap, moist je
Bila pakai makeup gee perasan makeup jadi rata
Satu lagi bila ada jerawat naik pun cepat kecut tau (ni yang gee perasan lah kan)

Seronok tak seronok? Mestilah seronok kan hihi ..
Beli 1 dapat banyak manfaat pada kulit
Alhamdulillah gee seronok sangat sebab dah rasa sendiri efek toner ni


Ramai yg dah guna toner NutriWhite ni
InshaAllah sesuai utk kulit kita orang Asia sebab Nutriwhite dibuat oleh pakar kulit Jepun & AS

Berminat nak cuba boleh roger2 gee ok
InshaAllah gee akan cuba bantu anda
Whatsapp / sms ke 013-5707812


‪#‎geejualshaklee‬
‪#‎TeamZinniaAura‬
‪#‎Nutriwhite‬
‪#‎kecilkanpori‬




Monday, July 25, 2016

6 Makanan Terbaik Bunuh Jerawat





#1 Anggur Merah
Kaya antioksidan, atasi radikal bebas penyebab jerawat, biji anggur yg lebih tinggi antioksidan boleh cegah alergi & buat wajah bersih berseri

#2 Ikan
terutama ikan laut kaya protien & lemak omega 3 bagus untuk kulit & mencegah pertumbuhan jerawat

#3 Bawang Putih
Sifat anti-kulat, anti-bakteria, anti-biotik semulajadi bagus untuk mencegah & menyembuh jerawat

#4 Kerang
Mengandungi zinc & vitamin A yg bantu menyembuhkan jerawat

#5 Avokado
Kaya dengam vitamin C dan E yg penting untuk melawan radikal bebas penyebab jerawat & menjaga kesihatan kulit

#6 Lobak Merah
Kaya vitamin A yg bantu tubuh lebih efektif supaya lebih tegang & sihat dari radikal benas & serangan bakteria

...

Jom amalkan makanan ini tiap hari
Jom cegah jerawat jangan biarkan

...


Untuk suplemen Shaklee pulak gee boleh cadangkan;

Vitamin E Complex - kaya dgn vitamin termasuk ekstrak biji anggur
Carotomax - mengandungi vitamin A
Vitamin C Plus - mengandungi vitamin C
Omega Guard - mengandungi asid lemak omega 3
Zinc Complex - mengandungi zinc

** untuk konsultasi lebih lanjut boleh whatsapp gee ke +6013-5707812