Kulit cantik selepas makan set cantik Shaklee


Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Gee yakin apabila dalaman kita sihat maka luaran juga secara tak langsung akan sihat dan cantik! Jadi penjagaan dalaman sangat2 penting terutama mereka yang inginkan kulit cantik. Kebanyakan kita ramai yang menggunakan produk penjagaan kulit dari luar semata malangnya ia hanya menjaga dari luar sahaja. Sendangkan akar kulit di dalam masih lagi bermasalah makan agak sukar untuk mendapatkan kulit yang sihat dan cantik.


Entri kali ini saja gee nak berkongsi testimony dari salah seorang customer gee . Beliau mengamalkan set kecantikan Shaklee iaitu ESP, vitamin C dan vitamin E. yang paling penting untuk pengamal suplemen ini mesti rajin dan konsisten mengambilnya setia hari.




 Antara ESP yang diambil beliau :)



Apa kelebihan set trio cantik ini?


ESP (Energizing Soy Protien)

Paling basic untuk kulit sebab protein sangat penting untuk membina dan memperbaiki sel-sel kulit baru yang lebih sihat dan cantik. Tau tak setiap 28 hari kulit kita akan bertukar baru. Sebab itu kulit yang kekurangan protein akan kelihatan kusam, parut bekas jerawat Nampak kehitaman, kulit kasar dan kurang anjal.

Vitamin C

  • Sangat penting untuk kecantikan kulit. Vitamin C penting dalam penghasilan kolagen dalam kulit secara semulajadi. Perlu kita ingat ya, makin kita berumur makin kurang kolagen dalam badan. Sebab itu pentingnya vitamin C untuk diambil setiap hari. 
  • Antaraf fungsi vitamin C untuk kecantikan adalah mengekalkan integrity tisu badan seperti kulit, lapisan mukosa oleh itu kulit akan kelihatan lebih cerah, berseri, tegang dan licin. Juga membantu menghilangkan kesan jeragat dan bintik hitam pada kulit akibat terdedah kepada cahaya matahari.



Vitamin E
    • Terkenal dengan gelaran vitamin awet muda. Penting untuk membantu melambatkan proses penuaan kulit. Vitamin E juga mengurangkan kedut, garis halus, kesan2 parut dan bintik penuaan pada kulit. Malah ia mampu memulihkan tekstir kulit dan tona muka , dada dan otot peha serta menghalang dan melindungi kulit daripada cahaya matahari yang boleh menyebabkan sunburn.


      Full Set Cantik yang paling larisss


      Vitamin Shaklee ini semua dicipta oleh saintis, doctor pakar 
      dan mempunyai klinikal test yang kukuh. Jadi ia sememangnya selamat. 








      Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjt tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .


      Nurzhiana Mohd Yunus

      Shaklee Independent Distributor - ID 1085116

      sms/whatsapp : 0135707812


      Terima Kasih memilih Shaklee ;)

      Post a Comment

      0 Comments