Sunday, June 4, 2017

Detox Cara Shaklee


Testimoni panas dari geng #ShakleeDetox 🏅

Kempen Detox Shaklee

Rata-rata semua ok dan Survive program Detox masing-masing. Paling best dapat rasa efek badan ringan dan lebih bertenaga untuk bergerak dan melakukan ibadah harian. Lagi-lagi ni bulan Ramadhan ya. Alhamdulillah

Program ni sangat best sebab ia menekankan secara khusus teknik kawalan makanan seimbang, saranan senaman berkualiti dan keperluan supplement yang  berkesan membantu program ini bergerak lancar sepanjang bulan puasa ni. Ada pilihan 7 hari atau 30 hari program plak tu.Sangat fleksibel dan sesuai untuk semua yang nak detox!


Kenapa kena detox?

Yelah kita ni saban hari terdedah pada pencemaran udara yang teruk, pemakanan yang tak diketahui tahap nutrisinya jika terdedah bahan mentah pada racun yang kita tak nampak dan tak amik kesah dan paling teruk, kita tak pentingkan gaya hidup sihat pun.

Tu yang parah sampai tahap toksin melampau naik sampi stress.Dah stress mesti nak makan kan tu lah jadinya.

STRESS EATER!

Gejala stress dan gaya hidup tak sihat ni menyebabkan kualiti kesihatan dan kecergasan badan semakin menurun! Jerawat tumbuh berbatu-batu, sembelit, gastrik, keletihan sampi mengganggu keharmonian rumah tangga. Semua bersangkut paut beb.

Nilah sebab nye kami nak ajak korang berDETOX!

Kempen ini dah ramai yang sertai dan alhamdulillah semua merasai perbezaannya lepas Detox!

Jom ambil tahu dan sertai team DETOX kami sekarang!


P/S Menu healthy plate kene makan nasi tau. Kami bukan diet paksaan tapi relaan seimbangnya.

Kami bantu pada yang mahu~


Jom kita tengok testimoni dari geng detox shaklee;










No comments:

Post a Comment