Showing posts with label Blackhead. Show all posts
Showing posts with label Blackhead. Show all posts

Thursday, May 18, 2017

Cara Mudah Buang Whitehead Di Muka


GOODBYE STUPID HEAD!

Head kepala ke? BUKAN. Ada yang tanya gee pasal whitehead & blackhead! 

Gee apa lagi terus rekomen GENTLE ACTION MAKEUP REMOVER NUTRIWHITE! 

Sebab dia best sangat sangat. Gee sendiri pun guna. Wajib la gee share benda best kan?!




Macam mana guna? 

Mudah saja cara dia. Sapu atau sental makeup remover Nutriwhite hari-hari kat muka. Rajin buat boleh hilang segala 'stupidhead' kat muka tu tau. Tapi yang penting korang kena rajin la ye. 


Meh gee share sikit pasal bestnya MAKEUP REMOVER ni untuk korang:

1. Melicinkan, melembutkan dan menyerikan kulit muka. 

2. Dalam dia ada kandungan Tunas Pokok Bic untuk menyingkirkan sel kulit mati dengan menyeluruh tanpa merosakkan kulit kita.

3. Ada Aloe untuk menyegarkan dan menegangkan kulit.

4. Paling best dia tidak berminyak dengan aroma semulajadi! Jerawat pun tak naik lepas guna.  

5. Semua orang boleh guna Makeup Remover Nutriwhite ni.


Sangat berbaloi guna remover ini tau. Tahan lama. Gee sendiri guna dah lebih 6 bulan satu tiub tu. Dan confirm lepas korang guna makeup remover korang rasa puas hati sangat dan nak order lagi!






Hubungi Gee untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee, proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga harga istimewa serta konsultasi ekslusif Shaklee.


Nurzhiana Mohd Yunus

Pengedar Shaklee: ID 1085116

SMS/WhatsApp: 013-5707812

FB: Ziana Eunos


Terima Kasih kerana memilih Shaklee!




Monday, August 24, 2015

Cara mudah buang whiteheads dan blackheads

Asalamualaikum dan Hi ^_^

Cik Gee tahu ramai yang ada masalah whiteheads dan blackhead ini. Sebelum tu cik gee nak bagitahu dulu apa yang menyebabkan ia berlaku sebenarnya.


Sebab whitehead dan blackhead tumbuh 

Punca sebenar whitehead dan blackhead tumbuh sebab kurang menjaga kebersihan kulit. Biasa sebelum tidur kita digalak membersih muka dengan pencuci muka. Inilah sebenarnya sebabnya.




Mari .. cik gee nak bagitahu apa kaitan muka tak bersih, pori tersumbat dengan whitehead & blackhead ini.

  • Menurut Nutritionist Shaklee, kulit muka kita sangat sangat mudah terdedah kepada kotoran dan pencemaran termasuk kosmetik, air dan udara serta sentuhan. Sebab itu kita perlu membersihkan muka sebersihnya sebelum tidur.

Mudah sebenarnya nak elak dan buang whiteheads dan blackheads ini kalau tahu cara. Dengan menjaga kebersihan kulit. Caranya menggunakan makeup remover dan pencuci muka untuk memastikan pori pori tak tersumbat. sebab waktu malam adalah waktu penting sel sel kulit dalam proses pembaikan dan pembinaan semula.

Dan Cik Gee tahu ramai yang ingat kalau tak memakai makeup dan duduk di rumah sahaja tak perlu nak bersihkan muka terutama makeup remover. Salah sebenarnya. Walaupun duduk di rumah tapi muka anda tetap kena kotoran dan pencemaran.


-
-
-
-
-


Cik Gee nak berkongsi pencuci muka dan makeup remover yang terbaik, iaitu jenama NUTRIWHITE. Kenapa? Apa yang best? 


Sebab utama cik Gee pilih skincare NUTRIWHITE ialah berasaskan bahan-bahan botani semulajadi dari 16 negara terpilih dan dibuat oleh saintis dan pakar penjagaan kulit Jepun dan AS. Paling penting skincare NUTRIWHITE ini sesuai untuk kulit orang Asia!


Gentel Deep Foaming Cleanser 


Inilah pencuci muka terbaik pernah cik gee pakai. Dah setahun lebih guna bari 2kali beli. Jimat tak jimat? Paling penting pencuci muka NutriWhite ini memang membersih muka sebersihnya. Muka juga rasa lebih lembut dan segar. Memang sangat hebat la penuci muka ini. Yang dah guna tu mesti setuju dengan Cik Gee kan.
  • Rumpai laut berfungsi membuang kotoran, sel-sel mati dan menegangkan kulit.
  • Alga hijau membuang toksin dan mengekalkan kelembapan kulit.
  • Strawberi Begonia menyeragamkan warna kulit. 



Gentle Deep Action Makeup Remover 

Bukan sebarang makeup remover macam yang biasa di pasaran. Tapi lain daripada yang lain. Tak melekit dan tak berminyak. Sebaliknya muka rasa lebih lembut dan bersih. Sebabnya remover ini bila sental/gosok pada muka dia akan bertindak membersih dan membuang segala kotoran termasuk whiteheads dan blackheads sekali. Cik Gee sendiri dah guna sejak 3-4 bulan yang lepas tapi tak habis lagi satu tiub. Alhamdulillah .. sejak menjadi pengguna remover NutriWhite ini Cik Gee perasan whiteheads makin kurang.
  • Tunas Pokok Bic menghilangkan sel mati dengan lembut tanpa meninggalkan kesan
  • Aloe Vera menyegarkan dan menegangkan kulit
  • Hasilnya kulit lebih licin, lembut dan berseri. 










Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus

Shaklee Independent Distributor - ID 1085116

sms/whatsapp : 013-570 7812


Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.