Showing posts with label bersin. Show all posts
Showing posts with label bersin. Show all posts

Friday, July 28, 2017

Review Shaklee: Vitamin C

SENANG KENA SELSEMA, BERSIN

Dulu- dulu kan gee ni memang jenis antibodi lemah. Mudah selsema dan pakej skali dengan bersin yang tak berhenti bila dah mula. Lebih kurang resdung lah kan. 

Bila kena debu or habuk sikit je memang senang sangat la bersin tu. Bila dah mula tu nonstop la bersin sampai hidung merah, berair, mata pun merah dan kemudian terus dapat selsema dan demam skali dapat. Satu pakej skali kot. 





But now Alhamdulillah sangat. Kesihatan Gee lagi baik dari 3 tahun lepas. Jarang sangat dah kena bersin & selsema ni. Even sakit pun cepat baik. 

Syukur ya Allah. Ni semua asbab Gee rajin dan konsisten amal VITAMIN C SHAKLEE dan dengan izin Allah jua kan. Alhamdulillah~



Sebotol ni biasa tahan hingga 5-6 bulan


Vitamin C Shaklee ni sangat bagus untuk korang yang senang jatuh sakit. Sistem imun badan lemah ke. Dia akan bantu tingkatkan sistem pertahanan badan. InshaAllah kita ikhtiar.

.

Ok. Gee share secara ringkas kebaikan Vitamin C Shaklee ni. 

•Mengatasi masalah jerawat degil, jerawat pasir & nasi
•Membantu mengurangkan kadar kolestrol dalam darah. 
•Mempertingkatkan sistem pertahanan badan. 
•Melembapkan kulit dari dalam
•Mengurangkan simptom demam
•Menguatkan dinding salur darah. 
•Mengurangkan kedut & tanda penuaan
•Membaiki parut pada kulit. 
•Membantu kulit sensitif seperti eczema & resdung
•Menjadikan kulit lebih cerah secara semulajadi
•Menghilangkan jerawat dan pigmentasi. 
•Mencantikkan/menghaluskan kulit
•Merangsang pembentukan kolagen dalam badan
•Mencegah dan memerangi kanser
•Memperbaiki insomnia
•Mempercepatkan waktu pemulihan demam/selsema
•Melindungi kulit dari terdedah kepada radikal bebas, sinaran matahari dan UV
•Membantu menyembuhkan luka dengan cepat
•Memperbaiki gusi berdarah









Hubungi Gee untuk dapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee, proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga harga istimewa serta konsultasi ekslusif Shaklee.


Nurzhiana Mohd Yunus

Pengedar Shaklee: ID 1085116

WhatsApp: click link http://Www.wasap.my/60135707812/

FB: Ziana Eunos


Terima Kasih kerana memilih Shaklee!