Showing posts with label collagen. Show all posts
Showing posts with label collagen. Show all posts

Wednesday, June 7, 2017

Makan Collagen Shaklee Tak Sampai Sebulan Dah Dapat Hasil!


SEMPAT KE DAPAT KULIT CANTIK BERSIH SEBELUM RAYA?

Alhamdulillah. Puasa dah masuk hari ke 11.

Ada yang tanya sempat ke nak dapat kulit bersih cantik raya nanti. 

So Gee rekomen amik CLAGEN POWDER. Penangan Collagen Powder ni lain sikit. Efek dia macam roket! 

Kenapa?

Sebabnya ada customer yang makan dalam kotak pertama dah rasa perubahan kat kulit. Kotak pertama tu dalam 2 minggu je tau. 


Jom gee share secara ringkas KEBAIKAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER;

•Menyokong penghasilan kolagen dalam tubuh secara semulajadi 
•Kulit lebih berseri dan licin
•Mengecilkan liang pori
•Mengurangkan garisan halus 
•Mengurangkan kulit kering & menggelupas, kulit lebih lembap & halus
•Menjadikan kulit lebih anjal, lembut dan tegang (termasuk payudara & pinggul)
•Rambut & kuku lebih kuat, tebal dan bersinar
•Menghilangkan pigmentasi penyebab utama jeragat
•Mengurangkan tompokan bulat bawah mata
•Menjaga kesihatan sendi (pergerakan lebih aktif)
•Melegakan ketidakselesaan mata
•Membekal nutrisi & penghidratan
•Meningkatkan prestasi tenaga
•Memulihkan saraf dengan membina semula lapisan protin pada saraf 
•Melindungi kulit dari radikal bebas 





Rasa nak kulit cantik gebus raya ni meh join kami untuk misi cantik dengan Collagen Powder!


Jom cuci mata tengok testimoni Collagen Powder dari consumer Collagen;