Thursday, November 13, 2014

Cara mudah buat masker Vitamin C SR Shaklee (Kelebihan masker Vitamin C)


Ada yang rajin pakai masker tak? Salah satu tips penjagaan wajah ialah memakai masker muka 2-3 kali seminggu. Macam2 masker ada kan. Kalau rajin buat sendiri, nak beli masker pun boleh jugak.

Mari.. cik G nak berkongsi cara buat masker sendiri dengan menggunakan vitamin C SR. Khas untuk mereka yang makan vitamin C SR tu boleh la cuba buat yer..Cik G sendiri pun buat jugak masker vitamin C SR ni.. 2 kali seminggu ..


Cara-cara membuat masker vitamin C SR Shaklee :
1. Mula-mula patahkan vitamin C kepada 3 bahagian (patah 2 bahagian pun boleh)

2. Ambil 1 bahagian dan 2 bahagian lagi boleh disimpan untuk hari lain

3. Hancurkan dalam priring

4. Masukkan air dalam 1 sudu

5. Biarkan dahulu dalam 3 hingga 5 minit sampai kembang

6. Sapukan pada muka yang telah dicuci dan kering

7. Sapu pada seluruh muka

8. Tunggu sehingga kering dalam 30 minit atau lebih

9. Bilas dengan air bersih






Apa kelebihan menggunakan masker vitamin C SR Shaklee ..
  • Membantu meransang penghasilan kolagen dari dalam kulit
  • Menegangkan kulit muka
  • Mengecutkan jerawat
  • Mencerahkan kulit muka
  • Menyegarkan wajah
  • Melembapkan kulit muka




Jom tengok testimoni mereka yang menggunakan vitamin C SR Shaklee...













Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .


http://zianaeunos.blogspot.my/p/ahli-shaklee.html


Nurzhiana Mohd Yunus


Shaklee Independent Distributor - ID 1085116


sms/whatsapp : 013-570 7812


FB Page : Ziana Beauty Shoppe



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat. Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh menghubungi saya untuk pendaftaran ahli Atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1085116 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.




No comments:

Post a Comment